Návrh inovace marketingu vybraného e-shopu – Petr Poloch
Petr Poloch
Diplomová práce
Návrh inovace marketingu vybraného e-shopu
Design of Marketing Innovation of Selected E-shop
Anotace:
Předložená diplomová práce přináší charakteristiku vysoce konkurenčního prostředí, které může být pro většinu firem likvidační, kdy středem zájmu je zkoumaný e-shop. Cílem diplomové práce je poskytnout nové pohnutky pro tvorbu potenciálních inovací v oblasti marketingu a jejich možné propojení v praxi. Práce se zaměřuje na analýzu e-shopu z pohledu zákazníka, úspěšnost jednotlivých komunikačních kanálů …víceAbstract:
The presented Diploma Thesis brings the characteristics of highly competitive environment that can be economically devastating for most companies, with the e-shop being the centre of our focus. The thesis aims to provide new impulses for creating potential innovations in marketing, and their possible connections in daily business practice. The thesis focuses on the analysis of the e-shop from the customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143494
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Alexandra Scheibinger
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout