Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky – Bc. Veronika Příplatová
Bc. Veronika Příplatová
Bachelor's thesis
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
The identification of customer needs, requirements and expectations for customer relationship management
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá identifikací potřeb, požadavků a očekávání zákazníků (dále jen PPO) a souvislostmi s řízením vztahů se zákazníky. Popisuje důležitost obou procesů jak pro velké, tak i pro malé podniky. Cílem první části je vytvoření metodiky pro zjišťování PPO zákazníků a pro řízení vztahů se zákazníky malých internetových obchodů, kde jsou podrobně rozebrány jednotlivé nástroje. Ve …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the identification of customer needs, requirements and expectations (hereinafter referred to as NRE) and expectations for customer relationship management. It describes the importance of both processes for large and small businesses. The goal of the first part is developing a methodology for identification of NRE customers and for managing customer relationships of small …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/g2m7v/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŘÍPLATOVÁ, Veronika. \textit{Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/5f250g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Roza Ilinova -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Hanna Iliieva -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Ladislav Hraník -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Nhu Quynh Nguyenová -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Magdaléna Lesonická -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Radek Chvosta