Návod na efektivní influencer marketing – Bc. Sara Jandreska
Bc. Sara Jandreska
Master's thesis
Návod na efektivní influencer marketing
How to effective influencer marketing
Anotácia:
Diplomová práce řeší jak na influencer marketing na sociálních sítích. Jejím cílem je představit sociální sítě na kterých influencer marketing funguje, zjistit, jak vypadá jeho průběh, jak je vnímán ze strany sledujících a jak vše probíhá ze strany influencera. Teoretická část se zabývá marketingem a jeho pojmy, popisuje sociální sítě, důležité pro kampaně influencer marketingu, identifikuje influencery …viacAbstract:
This diploma thesis is about effective influencer marketing on social media. The aim of this thesis is to introduce social media used for influencer marketing and find out how the whole proces works, how it`s perceived by their followers and how it`s all going from the influencer point of view. The theorerical part of the work is talking about marketing, it`s terms and definitions, it explains social …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova