Přizpůsobení podmínek maturitní zkoušky u vybraných žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Petra HALFAROVÁ
Petra HALFAROVÁ
Bakalářská práce
Přizpůsobení podmínek maturitní zkoušky u vybraných žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
The adaptation of the conditions of the secondary school leaving exam of selected students with specific educational needs.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou nových státních maturitních zkoušek a uzpůsobením podmínek maturitní zkoušky pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Konkrétně se zabývá žáky se specifickými poruchami učení. Teoretická část charakterizuje žáka se specifickými poruchami učení a věnuje se problematice těchto adolescentů. Dále popisuje historii i současnou podobu maturitních zkoušek a …víceAbstract:
The bachelor?s thesis deals with the issue of new state secondary school leaving exams and with the adaptation of the conditions of these exams for students with specific educational needs. It specifically deals with students with specific learning disabilities. The theoretical part characterizes a student with specific learning disabilities and explores the area of such adolescent. Further, it describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2013
Zveřejnit od: 13. 12. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2014
- Vedoucí: Mgr. Helena Mravcová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HALFAROVÁ, Petra. \textit{Přizpůsobení podmínek maturitní zkoušky u vybraných žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/5gprvd/.
Jak správně citovat práci
HALFAROVÁ, Petra. Přizpůsobení podmínek maturitní zkoušky u vybraných žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.12.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 12. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Podmínky vzdělávání žáků s přiznaným 5. stupněm podpůrných opatření v běžných základních školách
Tereza Pruknerová -
Práce s dítětem s podpůrným opatřením a odloženou školní docházkou
Petra SOLANSKÁ -
Problematika specifických poruch učení a zavádění státní maturitní zkoušky 2011
Petra Severová -
Analýza přístupů k celostátní maturitní zkoušce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Petra Vymazalová -
Výukové moduly pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami- zkouška Brinella - Autismus
Kristýna Seidlová -
Žáci se syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou v prostředí běžných základních škol
František Pažourek -
Ženy s Downovým syndromem v období adolescence a mladší dospělosti
Doris Hanusová -
Seberegulace v sociální oblasti v kontextu zvládání zátěže, self-esteem a self-efficacy v období pozdní adolescence
Andrea Řezníčková