Efektivita současného product placementu v televizních seriálech – Jiří Samek
Jiří Samek
Bakalářská práce
Efektivita současného product placementu v televizních seriálech
Effectivity of Product Placement in TV Series
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá současnou podobou product placementu v televizi, jeho efektivitou a způsoby umístění do audiovizuálních děl, především v komerčních televizích. Hlavním cílem práce je zanalyzovat jednotlivé formy product placementu a změření jejich dopadu na publikum. Následně z poznatků této analýzy bude autor navrhovat změny k zefektivnění umisťování produktů v audiovizuálních dílech …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with nowadays form of product placement in television, its effectivity, ways of placing it into the audiovisual work, mainly in commercial TVs. The main goal of this thesis is to analyze particular forms of product placement and measurement of its impact on the audience. Based on this analysis, author suggests changes in placing the product into the audiovisual work. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Samek, Jiří. Efektivita současného product placementu v televizních seriálech. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Postavení Product Placement v produkci filmu a TV pořadech
Anastasiya Khovanska -
Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Martin Chrt -
Efektivita product placementu, jakožto marketingového nástroje, v českém filmu
Matyáš Bulín -
Product placement v rapové tvorbě československé hudební scény
Helena Ohřálová -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Product placement v současném filmu, aneb jiná forma propagace
Renata Burkovcová