Efektivita současného product placementu v televizních seriálech – Jiří Samek
Jiří Samek
Bachelor's thesis
Efektivita současného product placementu v televizních seriálech
Effectivity of Product Placement in TV Series
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá současnou podobou product placementu v televizi, jeho efektivitou a způsoby umístění do audiovizuálních děl, především v komerčních televizích. Hlavním cílem práce je zanalyzovat jednotlivé formy product placementu a změření jejich dopadu na publikum. Následně z poznatků této analýzy bude autor navrhovat změny k zefektivnění umisťování produktů v audiovizuálních dílech …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with nowadays form of product placement in television, its effectivity, ways of placing it into the audiovisual work, mainly in commercial TVs. The main goal of this thesis is to analyze particular forms of product placement and measurement of its impact on the audience. Based on this analysis, author suggests changes in placing the product into the audiovisual work. In the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAMEK, Jiří. \textit{Efektivita současného product placementu v televizních seriálech}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/5gw9lf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Samek, Jiří. Efektivita současného product placementu v televizních seriálech. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Postavení Product Placement v produkci filmu a TV pořadech
Anastasiya Khovanska -
Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Martin Chrt -
Efektivita product placementu, jakožto marketingového nástroje, v českém filmu
Matyáš Bulín -
Product placement v rapové tvorbě československé hudební scény
Helena Ohřálová -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Product placement v současném filmu, aneb jiná forma propagace
Renata Burkovcová