Specifika výchovy a vzdělávání dítěte s dětským autismem v logopedické třídě MŠ – Ivana POSTOVÁ
Ivana POSTOVÁ
Bakalářská práce
Specifika výchovy a vzdělávání dítěte s dětským autismem v logopedické třídě MŠ
Specifics of education of children with autism in logopedic class in nursery school
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou dětského autismu u dětí předškolního věku a poukazuje na možnosti jejich výchovy a vzdělávání. Cílem této práce je zmapovat efektivní způsoby práce s dětmi s dětským autismem v logopedické třídě běžné mateřské školy. Teoretická část se skládá ze tří kapitol, ve kterých jsou popsána teoretická východiska vztahující se k tématu. První kapitola se věnuje terminologii …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of children with autism in preschool age and points out the possibilities of their education and training. The aim of this work is to map out effective ways of working with autistic children in the logopedic classroom of a common kindergarten. The theoretical part consists of three chapters in which are described the theoretical starting points related to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2019
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSTOVÁ, Ivana. Specifika výchovy a vzdělávání dítěte s dětským autismem v logopedické třídě MŠ. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Specifika komunikace s pacienty na umělé plicní ventilaci a zkušenosti sester s augmentativními a alternativními komunikačními pomůckami
Veronika ŽŮRKOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Rozvoj komunikace prostřednictvím muzikoterapie u dětí s poruchou autistického spektra
Veronika Růzhová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková