Rozvoj komunikace prostřednictvím muzikoterapie u dětí s poruchou autistického spektra – Veronika Růzhová
Veronika Růzhová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Rozvoj komunikace prostřednictvím muzikoterapie u dětí s poruchou autistického spektra
Anotace:
Absolventská práce pojednává o rozvoji komunikace dětí s poruchou autistického spektra prostřednictvím muzikoterapie. Zabývá se obecnými informacemi o autismu a komunikaci těchto dětí. Dále navazuje na problematiku jejich řeči, se kterou se nadále může pracovat při muzikoterapeutických setkáních. Tato absolventská práce se zaměřuje hlavně na metody a techniky muzikoterapie, které lze využít pro rozvoj …víceAbstract:
The graduate thesis discusses the development od communication of children with autism spectrum disorder through music therapy. It deals with general information about autism and communication of these children. It also follows up on the issue of their speech, which can continue to be worked on during music therapy meetings. This graduate thesis mainly focuses on the methods and techniques of music …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.jabok.cz/th/fl40y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2023
- Vedoucí: Jana Zajícová
- Oponent: Mgr. Eva Klípová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RŮZHOVÁ, Veronika. \textit{Rozvoj komunikace prostřednictvím muzikoterapie u dětí s poruchou autistického spektra}. Online. Absolventská práce. Praha: JABOK - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/wjcq8j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Rozvoj komunikační schopnosti u dítěte s poruchou autistického spektra
Lenka Černohousová -
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ