Direkt marketing - šíření reklamy přes internet – Bc. Petra Váňová
Bc. Petra Váňová
Bachelor's thesis
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Direct marketing - propagation of advertisement on internet
Abstract:
Téma této bakalářské práce je „Šíření reklamy přes internet.“ V teoretické části jsou popsány způsoby, které lze v současnosti využít k propagaci firmy virtuální cestou. Možností je celá řada, patří mezi ně direkt e-mail, proužková reklama, sponzorované či nesponzorované odkazy ve vyhledávačích, advergaming, blogy, kontextová reklama, video reklama, virtuální komunity a v neposlední řadě nově se rozvíjející …moreAbstract:
The theme of this bachelor thesis is the "propagation of advertising on the Internet." In the theoretical section it describes the different methods which are currently be used to promote the business of virtual channels. There are a wide range, including direct e-mail, banner ads, sponsored or non-sponsored links in search engines, advergaming, blogs, contextual ads, video ads, virtual communities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c16tk/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2010
- Supervisor: Ing. Anna Kočová
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikace firmy Oskar, Oskar - Vodafone a Vodafone ČR
Ivan Gálik -
Internet a reklama
David Zapletal -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Virální video
Martin Němec -
Video storytelling v digitálním marketingu
Albrecht Albrecht -
Blogy a stylistické aspekty výstavby textu
Jarmil Vepřek -
Texty bez papíru: české literární blogy
Tereza Švandová