Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles – Jaroslava Jansová
Jaroslava Jansová
Master's thesis
Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles
Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles
Abstract:
Diplomová práce se věnuje výuce a učení se anglické slovní zásoby. Pozornost je zaměřena na žáky druhého stupně základní školy a na jejich individuální styly učení. Akční výzkum je zaměřen na zjištění individuálních stylů učení daných žáků a na optimalizaci procesů výuky slovní zásoby s přihlédnutím na zjištěné styly učení.Abstract:
The thesis is devoted to teaching and learning vocabulary. Attention is focused on secondary school pupils and their individual learning styles. The action research focuses on determination of the pupils' learning styles and on optimization of the vocabulary teaching in order to meet the pupils' styles.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2010
- Supervisor: doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANSOVÁ, Jaroslava. \textit{Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2010. Available from: https://theses.cz/id/5il8dq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jansová, Jaroslava. Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles. Pardubice, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / field:
Teacher Education for Lower Secondary Schools / English Language Teacher Education
Theses on a related topic
-
Styly učení žáka a jejich diagnostika se zaměřením na metodu dětské kinetické kresby
Dana Konečná -
Styly učení v individuální výuce anglického jazyka
Michaela TOMAŠÁKOVÁ -
Vztah mezi některými osobnostními charakteristikami žáků/studentů a jejich styly učení
Zuzana Škrampalová -
Učební styly a individuální výuka dospělých studentů anglického jazyka
Dominika KARDOŠOVÁ -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Dotazník administrovaný videem: psychometrické vlastnosti a srovnání s textovou podobou
Adam Strojil