Komunikační strategie pro prezidentské volby v České republice zaměřená na skupinu prvovoličů – Bc. Jana Marešová
Bc. Jana Marešová
Master's thesis
Komunikační strategie pro prezidentské volby v České republice zaměřená na skupinu prvovoličů
Communication Strategy for the Presidential Elections in the Czech Republic Focused on the Group of First-Time Voters.
Abstract:
Prvovoliči. Skupina několika desítek tisíc mladých lidí, kteří chtějí svobodu, a zároveň je možná příliš nezajímá zodpovědnost. Jejich volební právo vzniká dosažením 18 let,zároveň však, podle sociologů, člověk dospěje k voličsky zodpovědnému chování ve věku kolem 30 let. Má vůbec význam tuto skupinu mladých lidí, kteří vykazují na jedné straně známky povrchních znalostí a na druhé straně i často vyhraněné …moreAbstract:
First-time electorate. The group of several tens of thousands of young people who seek freedom and simultaneously don´t care much about responsibility. They acquire voting rights by arriving at the age of 18, however, a person comes of age in respect of reasonable behaviour in the capacity of a voter only when he/she is about 30. It is significant to examine and address this group of young people manifesting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAREŠOVÁ, Jana. \textit{Komunikační strategie pro prezidentské volby v České republice zaměřená na skupinu prvovoličů}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/5iy3bm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Marešová, Jana. Komunikační strategie pro prezidentské volby v České republice zaměřená na skupinu prvovoličů. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Marketingová a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce
Eva Clarkson -
Marketingová a komunikační strategie energetické společnosti ČEZ, a. s.
Lucie Trková