Bc. Michaela Dudová

Master's thesis

Marketingová strategie vybrané společnosti

The marketing strategy of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii vybrané společnosti. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se strategického marketingu, tvorby marketingové strategie, jejich postupových kroků a typologii strategií. V praktické části bude představena společnost, realizovaná analýza marketingového makroprostředí a mikroprostředí, analýza vnitřního prostředí vybranými …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose a marketing strategy for the selected company. The theoretical part will contain theoretical knowledge related to strategic marketing, creating a marketing strategy, their creation steps and the typology of strategies. The practical part will introduce the company, the analysis of the marketing macro-environment and micro-environment, the analysis of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné