Marketingová strategie vybrané společnosti – Bc. Michaela Dudová
Bc. Michaela Dudová
Master's thesis
Marketingová strategie vybrané společnosti
The marketing strategy of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii vybrané společnosti. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se strategického marketingu, tvorby marketingové strategie, jejich postupových kroků a typologii strategií. V praktické části bude představena společnost, realizovaná analýza marketingového makroprostředí a mikroprostředí, analýza vnitřního prostředí vybranými …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to propose a marketing strategy for the selected company. The theoretical part will contain theoretical knowledge related to strategic marketing, creating a marketing strategy, their creation steps and the typology of strategies. The practical part will introduce the company, the analysis of the marketing macro-environment and micro-environment, the analysis of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/qxghq/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec