Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s. – Bc. Jan Ulman
Bc. Jan Ulman
Diplomová práce
Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s.
Marketing tools and their application to increase performance of company Automotodrom Brno, a.s.
Anotace:
Tato práce je věnována analýze marketingových nástrojů a marketingové činnosti společnosti Automotodrom Brno. V první části práce rozvedu teoretické poznatky z oblasti marketingu a jeho nástrojů. V druhé části se věnuji analýze stávající marketingové situace společnosti a jejích marketingových aktivit. Na závěr práce jsem vypracoval nové nastavení marketingových nástrojů a marketingového plánu společnosti …víceAbstract:
This work is intended for analysis of marketing tools and marketing performance of Automotodrom Brno company. In the first part I am developing theory of marketing and marketing tools. In the second part of the work I am analyzing the marketing situation and marketing performance. In the end I made a new settingof marketing tools and marketing plan of Automotodrom Brno company.Klíčová slova
Marketing SWOT analýza PEST analýza Porterův model pěti sil marketingový mix produkt distribuce marketingová komunikace marketingový plán marketingové prostředí. Marketing SWOT analysis PEST analysis Porter’s five forces marketing mix product distribution marketing communication marketing plan marketing environment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xvgba/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt
Renata Nečesánková