Firemní dárcovství jako jeden ze zdrojů fundraisingu u neziskových organizací – Ing. Kristýna Zbrojková
Ing. Kristýna Zbrojková
Bachelor's thesis
Firemní dárcovství jako jeden ze zdrojů fundraisingu u neziskových organizací
Corporate donorship as a one of the sources of fundraising for non-profit associantions
Abstract:
Ústředním cílem této práce je analýza současného stavu firemního dárcovství v České republice s užším zaměřením na podobu firemního dárcovství v konkrétní firmě. Teoreticko-metodologická část se věnuje vývoji společenské odpovědnosti firem a charakteristice jejích základních částí. Blíže je pak specifikována jedna ze součástí společenské odpovědnosti firem, tím je firemní dárcovství. Dále je vysvětlen …moreAbstract:
The purpose of the present thesis is to analyze the current state of corporate donorship in the Czech Republic, with a focus on the situation in a specific company. The theoretical-methodological part discusses the development of corporate social responsibility and the characteristics of its constituent parts. Closer attention is paid to corporate donorship as a part of corporate social responsibility …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/owszp/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZBROJKOVÁ, Kristýna. \textit{Firemní dárcovství jako jeden ze zdrojů fundraisingu u neziskových organizací}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/5l21vj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická