Hodnocení spokojenosti zákazníků s vybranými e-shopy – Nikola Krhutková
Nikola Krhutková
Diplomová práce
Hodnocení spokojenosti zákazníků s vybranými e-shopy
Evaluation of Customer Satisfaction with Selected E-shops
Anotace:
Tématem diplomové práce je zhodnocení spokojenosti zákazníků se službami vybraných e-shopů pomocí modelu ECSI. Cílem práce je hodnocení spokojenosti zákazníků s vybranými e-shopy. Práce se skládá z teoretické části, kde jsou popsána teoretická východiska řízení jakosti a spokojenosti zákazníka. Následuje praktická část a její vyhodnocení, které probíhalo na základě dotazníkového šetření a poté byly …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is the evaluation of customer satisfaction with services of selected e-shops using the ECSI model. The aim of the work is to evaluation of customer satisfaction with selected e-shops. The work consists of a theoretical part, which describes the theoretical basis of quality management and customer satisfaction. The practical part ant its evaluation follow, which took …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146657
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2022
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Ludmila Škrobánková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Analýza vhodných metod měření zákaznické spokojenosti ve společnosti Volkswagen Financial Services
Michaela Bonnová