Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku – Bc. Ivana Lörincová
Bc. Ivana Lörincová
Bachelor's thesis
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Efficiency of marketing mix in a selected company
Abstract:
The bachelor’s thesis focuses on marketing communication analysis of selected company. These analysis are important for effective interpretation of individual marketing tools. Based on analysis and results there could be made changes which t would lead to higher efficiency for each marketing activity. Theoretical part deals with description of individual marketing tools. Practical part is focused on …moreAbstract:
Predmetom bakalárskej práce je analýza súčasného marketingového mixu podniku. Tá je dôležitá pri vyhodnotení efektivity jednotlivých marketingových aktivít na základe ktorej môže dôjsť k zmenám, ktoré by viedli jednotlivé aktivity k vyššej účinnosti. Teoretická časť sa zaoberá popisom jednotlivých nástrojov marketingového mixu. Praktická časť práce sa zameriava na analýzu komunikačných aktivít firmy …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yw1sp/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková