Kristýna Mišurcová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu podniku

Marketing mix analysis of the company
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje marketingový mix konkrétní čerpací stanice MOL včetně její konkurence ve městě Bruntál. Teoretická část práce obsahuje stručné vysvětlení marketingového mixu, shrnutí analýzy konkurence a legislativy. Dále popisuje základní pojmy marketingového výzkumu a struktury dotazníku. Praktická část se zabývá sekundárním a primárním výzkumem. V rámci primárního výzkumu byla využita …více
Abstract:
The bachelor thesis analyzes the marketing mix of a specific MOL petrol station, including its competition in the city of Bruntál. The theoretical part contains a brief explanation of the marketing mix, a summary of competitive analysis and legislation. It also describes the basic concepts of marketing research and questionnaire structure. The practical part deals with secondary and primary research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.