Soňa Furmánková

Diplomová práce

Strategické řízení značky

Branding
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou značky z pohledu strategického řízení. Práce je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí, na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je souhrnem poznatků čerpaných z odborné literatury, která se věnuje danému tématu. Zahrnuje jednotlivé definice a výklady pojmů a zároveň vysvětluje podstatu procesu strategického řízení značky spolu s návrhem postupu …více
Abstract:
The Diploma Thesis is focused on the brand issue from the perspective of strategic management. The work is divided into two consecutive parts, a theoretical one and a practical one. The theoretical part is a summary of findings drawn from literature, which is devoted to the topic. It includes various definitions and interpretations of terms and explains the essence of strategic brand management process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavel Pánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program:
Provoz a ekonomika

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 5o800w 5o800w/2
25. 4. 2011
Složky
Soubory
Mach, J.
26. 4. 2011
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.