Soňa Furmánková
Diplomová práce
Strategické řízení značky
Branding
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou značky z pohledu strategického řízení. Práce je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí, na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je souhrnem poznatků čerpaných z odborné literatury, která se věnuje danému tématu. Zahrnuje jednotlivé definice a výklady pojmů a zároveň vysvětluje podstatu procesu strategického řízení značky spolu s návrhem postupu …víceAbstract:
The Diploma Thesis is focused on the brand issue from the perspective of strategic management. The work is divided into two consecutive parts, a theoretical one and a practical one. The theoretical part is a summary of findings drawn from literature, which is devoted to the topic. It includes various definitions and interpretations of terms and explains the essence of strategic brand management process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Pánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva