Bc. Jan Herink

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami

Anotace:
Tato bakalářská práce řeší řízení vztahů se zákazníky – CRM ve vybrané maloobchodní jednotce Sportex.cz, která se zabývá prodejem sportovních potřeb. V teoretické části jsou nejdříve vysvětleny základní pojmy jako spokojenost zákazníka, hodnota zákazníka, prvky kvality či překážky implementace CRM. Aplikační část se zaměřuje na využití CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím. Pomocí dotazníků …více
Abstract:
This bachelor thesis solves the customer relationship management – CRM in selected retail unit sportex.cz, which sells sporting equipment. Terms such as customer satisfaction, customer value or elements of barriers to implementation CRM are in the theoretical part of this bachelor thesis. Application part focuses on use CRM in retail unit trading with sporting goods. Current situation in the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Simota

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku