Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami – Bc. Jan Herink
Bc. Jan Herink
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší řízení vztahů se zákazníky – CRM ve vybrané maloobchodní jednotce Sportex.cz, která se zabývá prodejem sportovních potřeb. V teoretické části jsou nejdříve vysvětleny základní pojmy jako spokojenost zákazníka, hodnota zákazníka, prvky kvality či překážky implementace CRM. Aplikační část se zaměřuje na využití CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím. Pomocí dotazníků …víceAbstract:
This bachelor thesis solves the customer relationship management – CRM in selected retail unit sportex.cz, which sells sporting equipment. Terms such as customer satisfaction, customer value or elements of barriers to implementation CRM are in the theoretical part of this bachelor thesis. Application part focuses on use CRM in retail unit trading with sporting goods. Current situation in the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/dmr63/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Simota
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HERINK, Jan. \textit{Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/5og568/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
Dominika Václavková -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani