Bc. Jan Herink

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami

Abstract:
Tato bakalářská práce řeší řízení vztahů se zákazníky – CRM ve vybrané maloobchodní jednotce Sportex.cz, která se zabývá prodejem sportovních potřeb. V teoretické části jsou nejdříve vysvětleny základní pojmy jako spokojenost zákazníka, hodnota zákazníka, prvky kvality či překážky implementace CRM. Aplikační část se zaměřuje na využití CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím. Pomocí dotazníků …more
Abstract:
This bachelor thesis solves the customer relationship management – CRM in selected retail unit sportex.cz, which sells sporting equipment. Terms such as customer satisfaction, customer value or elements of barriers to implementation CRM are in the theoretical part of this bachelor thesis. Application part focuses on use CRM in retail unit trading with sporting goods. Current situation in the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 2. 2017
  • Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jan Simota

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích