Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami – Bc. Jan Herink
Bc. Jan Herink
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší řízení vztahů se zákazníky – CRM ve vybrané maloobchodní jednotce Sportex.cz, která se zabývá prodejem sportovních potřeb. V teoretické části jsou nejdříve vysvětleny základní pojmy jako spokojenost zákazníka, hodnota zákazníka, prvky kvality či překážky implementace CRM. Aplikační část se zaměřuje na využití CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím. Pomocí dotazníků …moreAbstract:
This bachelor thesis solves the customer relationship management – CRM in selected retail unit sportex.cz, which sells sporting equipment. Terms such as customer satisfaction, customer value or elements of barriers to implementation CRM are in the theoretical part of this bachelor thesis. Application part focuses on use CRM in retail unit trading with sporting goods. Current situation in the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/dmr63/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Simota
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HERINK, Jan. \textit{Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/5og568/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
Dominika Václavková -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani