Identifikace a posouzení míry vlivu faktorů na proces implementace CRM systémů – Markéta Zajarošová
Markéta Zajarošová
Doctoral thesis
Identifikace a posouzení míry vlivu faktorů na proces implementace CRM systémů
Identification and Assessing the Degree of Influence Factors to the Process of CRM Systems´ Implementation
Anotácia:
Dizertační práce je zaměřena na identifikaci a posouzení míry vlivu faktorů ve vazbě na proces implementace CRM systémů. Hlavním cílem dizertační práce je analýza míry působení faktorů, které ovlivňují implementaci systémů CRM a následné vymezení jejich vlivu při měření výkonnosti implementovaných systémů CRM. Dílčími cíli práce jsou zjištění míry využívání CRM systémů ve firmách na území České republiky …viacAbstract:
The dissertation is aimed at identification and assessing the degree of influence factors in relation to the process of implementing CRM systems. Main aim of the thesis is to analyze the extent of other factors that affect the implementation of CRM systems and then defining their impact on performance measurement of implemented CRM systems. Specific objectives of the thesis are to find the level of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/101341
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 10. 2013
- Vedúci: Lenka Kauerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAJAROŠOVÁ, Markéta. \textit{Identifikace a posouzení míry vlivu faktorů na proces implementace CRM systémů}. Online. Dizertačná práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/5ogvb6/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaDoctoral programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane