Analýza konkurenceschopnosti podniku – Bc. Ondřej Vymazal
Bc. Ondřej Vymazal
Master's thesis
Analýza konkurenceschopnosti podniku
Company competitiveness analysis
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Analýza konkurenceschopnosti podniku“ je analýza konkurenceschopnosti podniku Revall-bau s.r.o. na trhu s obdobnými službami a následné zhodnocení a návrhy kroků pro budoucí vývoj podniku. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zaměřím na vysvětlení základních pojmů a metod. V praktické části analyzuji vnější a vnitřní okolí vybraného …viacAbstract:
The subject of the diploma thesis „Analysis of company competitiveness“ is to analyze competitiveness of Revall-bau s.r.o. on the market of similar services and upcoming evaulation and purposes for future development. Diploma thesis is divided into therotical and practical parts. Practical part is focused on explenation of basic terms and mehtods. In practical part I analyze external and internal environment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wugsf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
- Vedúci: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Mgr. Ing. Milan Sedláček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
LYFT company’s business expansion to Central Europe
Subhan Hashimov