Bc. Kateřina Polášková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybraného televizního pořadu

Marketing Communication of a Selected TV Show
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Marketingová komunikace vybraného televizního pořadu“ – Mise nový domov si klade za cíl popsat způsoby, jakými je možné televizní pořad propagovat. Specificky se zabývá otázkami spojenými se sociálně-ekonomickými tíživými životními situacemi a sociálními problémy lidí, které tento pořad žánru reality show zobrazuje. Teoretická část popisuje především základní charakteristiky …more
Abstract:
This bachelor thesis named „Marketing Communication of Selected Television Show“ – Mission New Home aims to describe the ways in which a TV Show can be promoted. It deals specifically with issues related to the serious social-economic life situations and the social problems of people that this show of a reality TV genre represents. The theoretical part describes the basic characteristics of television …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2020
  • Supervisor: Mgr. Zdeněk Sloboda
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní