Marketingová komunikace vybraného televizního pořadu – Bc. Kateřina Polášková
Bc. Kateřina Polášková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného televizního pořadu
Marketing Communication of a Selected TV Show
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Marketingová komunikace vybraného televizního pořadu“ – Mise nový domov si klade za cíl popsat způsoby, jakými je možné televizní pořad propagovat. Specificky se zabývá otázkami spojenými se sociálně-ekonomickými tíživými životními situacemi a sociálními problémy lidí, které tento pořad žánru reality show zobrazuje. Teoretická část popisuje především základní charakteristiky …moreAbstract:
This bachelor thesis named „Marketing Communication of Selected Television Show“ – Mission New Home aims to describe the ways in which a TV Show can be promoted. It deals specifically with issues related to the serious social-economic life situations and the social problems of people that this show of a reality TV genre represents. The theoretical part describes the basic characteristics of television …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/myb7m/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Dennis Horyna -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Neverbální komunikace v praxi
Daniel Sobotka -
Psychologické aspekty komunikace v marketingu
Johanna Wurm von Sterndorff -
Základní modely komunikace
Kristina Vacková -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině
Dominik RUMPÍK