Marketingová komunikace vybraného televizního pořadu – Bc. Kateřina Polášková
Bc. Kateřina Polášková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného televizního pořadu
Marketing Communication of a Selected TV Show
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Marketingová komunikace vybraného televizního pořadu“ – Mise nový domov si klade za cíl popsat způsoby, jakými je možné televizní pořad propagovat. Specificky se zabývá otázkami spojenými se sociálně-ekonomickými tíživými životními situacemi a sociálními problémy lidí, které tento pořad žánru reality show zobrazuje. Teoretická část popisuje především základní charakteristiky …víceAbstract:
This bachelor thesis named „Marketing Communication of Selected Television Show“ – Mission New Home aims to describe the ways in which a TV Show can be promoted. It deals specifically with issues related to the serious social-economic life situations and the social problems of people that this show of a reality TV genre represents. The theoretical part describes the basic characteristics of television …víceKlíčová slova
marketing marketingová komunikace mezilidské vztahy média propagace televize trend TV Show
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/myb7m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Dennis Horyna -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Neverbální komunikace v praxi
Daniel Sobotka -
Psychologické aspekty komunikace v marketingu
Johanna Wurm von Sterndorff -
Základní modely komunikace
Kristina Vacková -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině
Dominik RUMPÍK