Rozvíjení čtenářské gramotnosti na 1. stupni základních škol – Barbora BÁRTOVÁ
Barbora BÁRTOVÁ
Master's thesis
Rozvíjení čtenářské gramotnosti na 1. stupni základních škol
Development of reading literacy at the 1st grade of the elementary school
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem čtenářské gramotnosti u žáků na prvním stupni základní školy. Zahrnuje poznatky o různých metodách výuky, které mohou přispívat ke kladnému rozvoji, jako je například metoda Čtení a psaní ke kritickému myšlení. Cílem této diplomové práce je sledovat čtenářskou úroveň žáků třetího ročníku na vybrané základní škole. Potřebné informace jsem získávala pomocí dotazníkového …moreAbstract:
This thesis deals with the development of reading literacy in pupils at the first level of primary school. It includes findings on different teaching methods that can contribute to positive development, such as the Reading and Writing for Critical Thinking method. The aim of this thesis is to observe the reading level of year 3 pupils in a selected primary school. I gathered the necessary information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2024
- Supervisor: doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÁRTOVÁ, Barbora. Rozvíjení čtenářské gramotnosti na 1. stupni základních škol. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary Schools / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Theses on a related topic
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová