Nový přístup ke komunikaci letecké společnosti – Bc. Veronika Diestlová
Bc. Veronika Diestlová
Diplomová práce
Nový přístup ke komunikaci letecké společnosti
A New Approach To Airline Communications
Anotace:
V oblasti letecké dopravy nastávají nejrůznější krize, které mají mnohdy negativní dopad na letecké dopravce a jejich zákazníky, a to i v případech, kdy krizovou situaci nelze ze strany dopravců nikterak ovlivnit. Tyto nestandardní záležitosti je třeba, vzhledem k jejich nepříznivému vlivu na bezpečnost letecké dopravy, kvalitu služeb, PR a také image leteckých společností, velmi vhodně, transparentně …víceAbstract:
There is a variety of crises in air transportation, which often have a negative impact on both air carriers and their customers, even such adverse circumstances that cannot be influenced by air carriers in any way. These emergency situations need to be communicated very appropriately, transparently, and effectively because of their strong influence on air safety, quality of service, airlines' PR, and …víceKeywords
crisis crisis communication communication mix corporate website e-medium integrated marketing communications marketing communication tool PR social medium social media marketing krize krizová komunikace komunikační mix korporátní webová stránka elektronické médium integrovaná marketingová komunikace nástroj marketingové komunikace sociální médium marketing na sociálních sítích
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hmac9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček