Využití marketingového výzkumu v procesu vývoje a optimalizace produktu – Bc. Andrea Fialová
Bc. Andrea Fialová
Master's thesis
Využití marketingového výzkumu v procesu vývoje a optimalizace produktu
The Use of Marketing Research in the Development and Optimization of the Product
Anotácia:
Marketingové výzkumy, které jsou součástí marketingových informačních systémů, mohou pomoci vybudovat silnou konkurenční výhodu. Společnosti, které přecházejí od transakčního marketingu k relačnímu a využívají systémy vztahů se zákazníky, si nemohou dovolit investovat do produktů, pokud nebudou vycházet z aktuálních informací, které jim poskytne trh a jejich zákazníci. K získání těchto informací jim …viacAbstract:
Marketing researches, which are part of the marketing information systems, can help build a strong competitive advantage for companies. Companies are moving from transactional marketing to relational marketing and utilize relationships with customers, can‘t afford to invest in products unless they are based on current information. Market and their customers can provide to companies the relevant information …viacKľúčové slová
Agentura práce marketingový výzkum kvantitativní metoda transakční marketing relační marketing budování vztahu se zákazníky uchazeč o zaměstnání dotazník hodnotový management produkt inovace Recruitment agency Marketing research Quantitative method Transactional marketing Relationship Marketing Customer relationship management Questionnaire product innovation
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w0un5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková