Bc. Andrea Fialová

Master's thesis

Využití marketingového výzkumu v procesu vývoje a optimalizace produktu

The Use of Marketing Research in the Development and Optimization of the Product
Anotácia:
Marketingové výzkumy, které jsou součástí marketingových informačních systémů, mohou pomoci vybudovat silnou konkurenční výhodu. Společnosti, které přecházejí od transakčního marketingu k relačnímu a využívají systémy vztahů se zákazníky, si nemohou dovolit investovat do produktů, pokud nebudou vycházet z aktuálních informací, které jim poskytne trh a jejich zákazníci. K získání těchto informací jim …viac
Abstract:
Marketing researches, which are part of the marketing information systems, can help build a strong competitive advantage for companies. Companies are moving from transactional marketing to relational marketing and utilize relationships with customers, can‘t afford to invest in products unless they are based on current information. Market and their customers can provide to companies the relevant information …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedúci: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní