Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů – Tamila Tsertsvadze
Tamila Tsertsvadze
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Marketing Communications of Professional Sports Clubs
Abstract:
Bakalářská práce nahlíží do tématu Marketingová komunikace v profesionálních sportovních klubech. Zaměřuje se především na marketingové nástroje a sportovní marketing jako takový. Bakalářská práce popisuje marketingové prostředí ve sportovních organizacích a aktivity spojené se sponsoringem. Pozornost se také věnuje online marketingu a současným trendům v získávání nové klientely. Cílem této bakalářské …moreAbstract:
Bachelor thesis consults marketing communication in professional sports clubs. It focuses primarily on marketing tools and sports marketing as such. Bachelor thesis describes the marketing environment in sports organizations and sponsorship activities. Attention is also paid to online marketing and current trends in acquiring a new clientele. The aim of this bachelor thesis is to understand sports …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l0uk0/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2021
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová