Inovace věrnostního programu vybrané společnosti působící na trhu B2B – Andrea Nováková
Andrea Nováková
Diplomová práce
Inovace věrnostního programu vybrané společnosti působící na trhu B2B
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou věrnostního programu vybrané společnosti působící na trhu B2Ba je zaměřena na věrnostní program využitý v odvětví automobilového průmyslu. Cílem práce je návrh na zlepšení věrnostního programu a analýza nákladové udržitelnosti. Práce je rozdělena do 4 částí – úvod, teoretická část, praktická část a závěr. Teoretická část se skládá ze základních teoretických východisek …víceAbstract:
This diploma´s thesis deals with analysis of customer loyalty program in a specific company operating on B2B market and it is specialized in loyalty program in automotive industry. The aim of this thesis is the improvement suggestion and cost-sustainability. The thesis is divided into four parts – an introduction, theoretical part, practical part and conclusion. Theoretical part consists of elementary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/5qjgd8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Andrea. \textit{Inovace věrnostního programu vybrané společnosti působící na trhu B2B}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/5qjgd8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane