Andrea Nováková

Master's thesis

Inovace věrnostního programu vybrané společnosti působící na trhu B2B

Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou věrnostního programu vybrané společnosti působící na trhu B2Ba je zaměřena na věrnostní program využitý v odvětví automobilového průmyslu. Cílem práce je návrh na zlepšení věrnostního programu a analýza nákladové udržitelnosti. Práce je rozdělena do 4 částí – úvod, teoretická část, praktická část a závěr. Teoretická část se skládá ze základních teoretických východisek …more
Abstract:
This diploma´s thesis deals with analysis of customer loyalty program in a specific company operating on B2B market and it is specialized in loyalty program in automotive industry. The aim of this thesis is the improvement suggestion and cost-sustainability. The thesis is divided into four parts – an introduction, theoretical part, practical part and conclusion. Theoretical part consists of elementary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2018

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku