Vstup značky ŠKODA AUTO na nový trh – Daniel Klusáček
Daniel Klusáček
Bakalářská práce
Vstup značky ŠKODA AUTO na nový trh
Entry of the ŠKODA AUTO brand into a new market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na formy vstupu na zahraniční trh. Téma závěrečné práce je „Vstup značky ŠKODA na nový trh“. Cílem práce je analyzovat vstup firmy ŠKODA AUTO a. s. na nový trh, konkrétně trh Vietnamu, a vyhodnotit jeho proveditelnost s ohledem na rizika související s rozvíjejícím se automobilovým průmyslem v daném regionu. Teoretická část bakalářské práce popisuje nejen různé formy vstupu …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on forms of entering the foreign market. The topic of the final thesis is "Entry of the ŠKODA AUTO brand into a new market". The aim of the thesis is to analyze the entry of ŠKODA AUTO a. s. into a new market, specifically the market of Vietnam, and to evaluate its feasibility with regard to the risks related to the developing automotive industry in the given region …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Filip Procházka, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
5. 12. 2022