Analýza četnosti přetrvávajících primárních reflexů u dětí školního věku – Bc. Leoš Daněk
Bc. Leoš Daněk
Diplomová práce
Analýza četnosti přetrvávajících primárních reflexů u dětí školního věku
The frequency analysis of persisting primary reflexes in school aged children
Anotace:
Práce se zabývá vztahem mezi primárními reflexy a specifickými poruchami učení. Probandi byli testováni pomocí MABC-2 testu a standardizovaného testu primárních reflexů. U probandů bylo zjištěné velké množství primárních reflexů, které však nekorelovaly s výskytem dyspraxie.Abstract:
The diploma thesis investigates the relationship between primary reflexes and specific learning disorders. The probands were tested by MABC-2 assays and by a standardized primary reflex tests. Even though a large number of primary reflexes were found in probands, dyspraxia (DCD) was not comfirmed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vpwg2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Vaculíková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Alena Skotáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikovaná kineziologie
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková