Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně – Mgr. Veronika Juráková
Mgr. Veronika Juráková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Marketing communications with a view to public relations at Jiří Mahen's library in Brno
Anotace:
Bakalářská diplomová práce „Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně“ pojednává o aplikaci metod a postupů navazování, budování a udržování vztahů s veřejností v prostředí veřejných knihoven. Konkrétně v knihovně Jiřího Mahena v Brně (KJM). První část práce poskytuje základní teoretický rámec public relations (PR), včleňuje PR do kontextu veřejných knihoven …víceAbstract:
The bachelor thesis "Marketing communications with a view to public relations at Jiří Mahen´s Library in Brno" treats about the application of methods and procedures of continuation, builiding and upkeeping relationships with public in the public libraries´ environs, concretely at Jiří Mahen´s Library in Brno (KJM). First part of the thesis provides basic teoretical framework of the public realitons …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b4wkl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Zbiejczuk Suchá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková