Libor Jonáš

Diplomová práce

Marketingová analýza hotelu Andel`s Prague

Anotace:
Práce je rozdělena do dvou navazujících částí. V první teoretické části jsou shrnuty základy, na kterých jsou marketing a marketingová strategie v cestovním ruchu vystavěny. V následující analytické části se pak teorie stala základem praktické analýzy marketingové strategie hotelu andel`s Prague. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány situační analýze, segmentaci poptávky, marketingovému mixu cestovního …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2006
  • Vedoucí: Jarmila Pillmayerová
  • Oponent: Martin Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/475