Vliv reklamy na zákazníka při výběru obchodu s oděvy – Lucia Kassová
Lucia Kassová
Bakalářská práce
Vliv reklamy na zákazníka při výběru obchodu s oděvy
The Impact of Advertising on Customer's Choice of the Clothing Store
Anotace:
Kassová, L. Vliv reklamy na zákazníka při výběru obchodu s oděvy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016.Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na zákazníka při výběru obchodu s oděvy. Hlavní náplní práce je navržení nízkonákladové reklamní kampaně a marketingových doporučení, která vychází z výsledků provedeného dotazníkového šetření. Výzkum je zaměřen na respondentky ve věkovém …víceAbstract:
Kassová, L. The Impact of Advertising on Customer's Choice of the Clothing Store. Brno: Mendel University, 2016.This bachelor thesis deals with the impact of advertising on customer's choice of clothing store. In the center of this work is a design of low-cost advertising campaign and marketing recommendations that are based on the questionnaire survey findings. Research is focused on women respondents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Dundelová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva