Online komunikace na trhu B2B a její význam u firem zaměřených na oblast průmyslu – Bc. Michaela Večeřová
Bc. Michaela Večeřová
Master's thesis
Online komunikace na trhu B2B a její význam u firem zaměřených na oblast průmyslu
Online communication in B2B markets and its importance in industry oriented companies
Anotácia:
Přiložená diplomová práce se zabývá problematikou online komunikace na B2B trzích u průmyslově orientovaných firem se sídlem v Jihomoravském kraji. Pomocí sekundárních dat v podobě orientační analýzy a primárních dat z uskutečněných rozhovorů se zástupci oslovených firem, byly zjištěny oblasti pro zlepšení online komunikace. Vzniklá doporučení se týkají analýzy klíčových slov, PPC reklam, implementování …viacAbstract:
This thesis deals with the issue of online communication and its importance in B2B markets of industrial oriented companies based in the South Moravian region. Using secondary data in the form of a desk research and primary data from qualitative interviews with representatives of the addressed companies, areas for improving online communication were identified. The recommendations are related to key …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEČEŘOVÁ, Michaela. \textit{Online komunikace na trhu B2B a~její význam u~firem zaměřených na oblast průmyslu}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/5usy1t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing v cestovním ruchu hlavního města Prahy
Adam Andrle -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Nápoje Prime: případová studie online marketingu
Štěpán Sedláček -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Leveraging artificial intelligence in B2B Markets
Kairit Kristina Rebecca Tahvola -
The Importance of Brand on B2B Markets: Case Study of Hilti
Martin Konečný -
Architektura 3M značek a práce s nimi, case study 3M – z pohledu B2B, interních specialistů a marketérů
Jan Vojta