FRANCHISING Z MIKROEKONOMICKéHO A MAKROEKONOMICKéHO HĽADISKA A ANALýZA POTENCIÁLU A VýHOD V ČESKEJ REPUBLIKE – Ľubica Hodáková
Ľubica Hodáková
Bakalářská práce
FRANCHISING Z MIKROEKONOMICKéHO A MAKROEKONOMICKéHO HĽADISKA A ANALýZA POTENCIÁLU A VýHOD V ČESKEJ REPUBLIKE
FRANCHISING Z MIKROEKONOMICKÉHO A MAKROEKONOMICKÉHO HLEDISKA A ANALÝZA POTENCIÁLU A VÝHOD V ČESKÉ REBIBLICE
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo skromně prispět k objasnění fenoménu franchisingového podnikání z ekonomického hlediska. Práce se v teoretické části zaměrila na objasnění banálních pojmů franchisingu, krátkou historickou analýzu franchisingu jako podnikatelské a distribuční metody a následně na samotnou analýzu ekonomických aspektů franchisingu, pričemž conditio sine qua makroekonomické analýzy franchisingu …víceAbstract:
The aim of the work was to analyze franchising from economic point of view. The content of theoretical part of the work is basic franchising terminology, historical analysis of franchising as the distribution model and entrepreneur method and subsequently the work is focused on micro economical and macro economical analysis of franchising. One of the theoretical aims of the work was to clarify relationship …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce bolo skromne prispieť k objasneniu fenoménu franchisingového podnikania z ekonomického hľadiska. Práca sa v teoretickej časti zamerala na objasnenie bazálnych pojmov franchisingu, krátku historickú analýzu franchisingu ako podnikateľskej a distribučnej metódy a následne na samotnú analýzu ekonomických aspektov franchisingu, pričom conditio sine qua makroekonomickej analýzy …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15262
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2009
- Vedoucí: Tomáš Munzi
- Oponent: Zdenka Vostrovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HODÁKOVÁ, Ľubica. \textit{FRANCHISING Z MIKROEKONOMICKéHO A MAKROEKONOMICKéHO HĽADISKA A ANALýZA POTENCIÁLU A VýHOD V ČESKEJ REPUBLIKE}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/5vzuqv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15262
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria