Public relations ve vybrané organizaci – Martina Janů
Martina Janů
Diplomová práce
Public relations ve vybrané organizaci
Public relations in a selected organization
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení PR komunikace v rámci komunikační strategie neziskové organizace Člověk v tísni, o. p. s., na základě analýzy současné strategie a výzkumu vnímání organizace občanskou veřejností. Vedlejším cílem je formulovat doporučení pro PR komunikaci organizace s vnímáním limitů v mezinárodním kontextu. Teoreticko-metodologická část se zabývá neziskovými organizacemi …víceAbstract:
The main aim of the diploma thesis is to evaluate PR communication within the communication strategy of a non-profit organization People in Need. The secondary aim is to further formulate recommendations for PR communication of organizations with the perception of limits in the international context. The theoretical and methodological part deals with non-profit organizations, public relations and PR …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84583
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84583
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková