Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ – Bc. Ismail Benyahya
Bc. Ismail Benyahya
Diplomová práce
Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ
Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ
Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ
Abstract:
In any market, we can find some fluctuating elements that harm companies and enterprises and those are the business conditions. Those conditions might be in favor of some entities over others That might be affected catastrophically. Those conditions are what so-called economic risk. The element of risk is usually used along with investing money or doing business. This type of risk is considered as …víceAbstract:
Na jakémkoli trhu můžeme najít některé fluktuující prvky, které poškozují společnosti a podniky, a to jsou obchodní podmínky. Tyto podmínky mohou být ve prospěch některých subjektů před ostatními, které by mohly být katastroficky ovlivněny. Tyto podmínky jsou takzvaným ekonomickým rizikem. Rizikový prvek se obvykle používá spolu s investováním peněz nebo obchodováním. Tento typ rizika je považován …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Benyahya, Ismail. Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová