Analýza komunikace společnosti Staropramen, a.s. – David Rymeš
David Rymeš
Bachelor's thesis
Analýza komunikace společnosti Staropramen, a.s.
The analysis of communication of the company Pivovary Staropramen, s.r.o.
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je "Analýza komunikace společnosti Pivovary Staropramen, s.r.o.". Tato práce si klade za cíl prozkoumat jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které využívá společnost Pivovary Staropramen při komunikaci s veřejností. Dále práce zkoumá komunikační kampaň pro podporu produktu Staropramen Cool Lemon. Teoretická část této práce se zabývá teoretickým popisem nástrojů komunikačního …viacAbstract:
Subject of the thesis is "The analysis of communication of the company Pivovary Staropramen, s.r.o.". This work aims to explore the different marketing communication tools that use Pivovary Staropramen in communicating with the public. The thesis also examines the communication campaign for product support Staropramen Cool Lemon. The theoretical part of this thesis deals with the theoretical description …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42607
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedúci: Ondřej Pešek
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42607
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr