Marketing a jeho strategie v kryptoměnách – Bc. Igor Zavadovský
Bc. Igor Zavadovský
Bakalářská práce
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Marketing and its strategies in cryptocurrencies
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití marketingových nástrojů a strategií v oblasti kryptoměn. Marketing hraje důležitou roli v tomto odvětví, neboť může přesvědčit investory a fanoušky, aby investovali do projektů, které nemají žádný produkt, ale mají silný marketing. Práce popisuje marketingovou komunikaci, komunikační proces a definici marketingové komunikace. V další části jsou popsány jednotlivé …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the use of marketing tools and strategies in the field of cryptocurrencies. Marketing plays an important role in this industry, as it can convince investors and fans to invest in projects that have no product but have strong marketing. The thesis describes marketing communication, communication process, and the definition of marketing communication. In the next section …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mzzh0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
- Oponent: doc. RNDr. Jan Lánský, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová