Marketing a jeho strategie v kryptoměnách – Bc. Igor Zavadovský
Bc. Igor Zavadovský
Bachelor's thesis
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Marketing and its strategies in cryptocurrencies
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití marketingových nástrojů a strategií v oblasti kryptoměn. Marketing hraje důležitou roli v tomto odvětví, neboť může přesvědčit investory a fanoušky, aby investovali do projektů, které nemají žádný produkt, ale mají silný marketing. Práce popisuje marketingovou komunikaci, komunikační proces a definici marketingové komunikace. V další části jsou popsány jednotlivé …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the use of marketing tools and strategies in the field of cryptocurrencies. Marketing plays an important role in this industry, as it can convince investors and fans to invest in projects that have no product but have strong marketing. The thesis describes marketing communication, communication process, and the definition of marketing communication. In the next section …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mzzh0/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
- Reader: doc. RNDr. Jan Lánský, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová