Sabina Zoulová

Master's thesis

Komunikační strategie společnosti Karlovarské minerální vody a.s.

Communication Strategy of Company Karlovarské Mineralní Vody a.s.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií společnosti Karlovarské minerální vody, a.s. Předmětem analýzy se stane konkrétně kampaň z roku 2014 využitá k propagaci výrobku Aquila První voda. Cílem práce je na základě výsledků analýzy a vlastního výzkumu vyhodnotit dosavadní komunikační strategii a případně navrhnout její zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. …more
Abstract:
This master thesis deals with the communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s. An advertising campaign, which was used for promotion of Aquila První voda in 2014, will become a subject to analysis. The aim is (on the basis of analysis results and my own research) to evaluate the current communication strategy and propose some improvements. The thesis is divided into two parts: theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 1. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2016
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Alexej Sato

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55334