Komunikační strategie společnosti Karlovarské minerální vody a.s. – Sabina Zoulová
Sabina Zoulová
Diplomová práce
Komunikační strategie společnosti Karlovarské minerální vody a.s.
Communication Strategy of Company Karlovarské Mineralní Vody a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií společnosti Karlovarské minerální vody, a.s. Předmětem analýzy se stane konkrétně kampaň z roku 2014 využitá k propagaci výrobku Aquila První voda. Cílem práce je na základě výsledků analýzy a vlastního výzkumu vyhodnotit dosavadní komunikační strategii a případně navrhnout její zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. …víceAbstract:
This master thesis deals with the communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s. An advertising campaign, which was used for promotion of Aquila První voda in 2014, will become a subject to analysis. The aim is (on the basis of analysis results and my own research) to evaluate the current communication strategy and propose some improvements. The thesis is divided into two parts: theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55334
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2016
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Alexej Sato
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55334
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková