Účetní závěrka v souladu s IFRS pro malé a střední podniky – Ing. Anna Králová
Ing. Anna Králová
Bachelor's thesis
Účetní závěrka v souladu s IFRS pro malé a střední podniky
Financial Statements According to IFRS for SMEs
Anotácia:
Tématem bakalářské práce Účetní závěrka v souladu s IFRS pro malé a střední podniky je popsat strukturu účetní závěrky sestavené v souladu s Mezinárodním standardem účetního výkaznictví pro malé a střední podniky a následné konverze účetní závěrky vybraného podniku z české legislativy na zmíněný standard. Teoretická část práce je zaměřena na harmonizaci účetnictví v EU, vykazováním a oceňováním položek …viacAbstract:
Theme of the bachelor thesis Financial Statements According to IFRS for SMEs is a description of a composition of financial statements which is drawed in accord with International Financial Reporting Standard for Small and Medium-sized Entities and a resulting conversion of financial statements of particular company from Czech accounting legislation to the one above mentioned standard. Theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u2jye/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Eva Hýblová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michaela Jurová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Finance and Accounting / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria