Zhodnocení prodejních technik vybraných subjektů – Bc. Václav Miška
Bc. Václav Miška
Master's thesis
Zhodnocení prodejních technik vybraných subjektů
Sales Techniques Evaluation
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení dopadu prodejních technik na vybranou skupinu. V praktické části byly použity metody kvalitativního analýzy, metoda skrytého zúčastněného pozorování na prodejních akcích a metoda polostrukturovaných rozhovorů se seniory. Na základě zjištěných informací byla provedena jejich kategorizace a poté proběhlo vyhodnocení výsledků. Diplomová práce byla aktualizována …moreAbstract:
The main objective of this Master Thesis is the evaluation the impact of manipulative sales techniques to a selected group. In the practical part were used methods of qualitative analysis, method involved hidden observation at sales promotions and method of semi-structured interviews with seniors. According to informations taken from these methods have been made their categorisation and next step was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Švec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIŠKA, Václav. \textit{Zhodnocení prodejních technik vybraných subjektů}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/5zmm8z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development - Most
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights